Ionela Nedelea: cele mai frecvente întrebări pe care un Public Speaker Coach le primește

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Indiferent dacă vorbim despre o prezentare în timpul unei conferințe sau o întâlnire cu un acționar important al unei companii, discursul și metoda de comunicare abordată joacă un rol important. Și mulți oameni iau in considerare ajutorul oferit de un Public Speaker Coach.

De aceea, am decis să împărtășesc cu voi cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul anilor în timpul sesiunilor de coaching. Și, desigur, v-am oferit și câteva răspunsuri, ce sper să vă ajute să descoperiți avantajele de a participa la un curs de Public Speaking.

Am nevoie de un Public Speaker Coach dacă nu imi este frică să vorbesc în public?

Desigur! Indiferent dacă ești sau nu anxios in legătură cu vorbitul în public, un Public Speaker Coach te poate ajuta să descoperi cele mai eficiente metode de a te adresa audienței tale. Iar în plus, studiile arată că numeroase persoane publice folosesc din ce în ce mai des un astfel de trainer. De cele mai multe ori, când vine vorba despre vorbitul în public, ne este mult mai ușor să ne construim discursul și metoda de abordare a subiectului cu ajutorul indicațiilor unui profesionist.

Ce pași trebuie să urmez pentru stabilirea și atingerea scopului meu?

Când vine vorba despre vorbitul în public, scopul discursului joacă un rol important în ceea ce privește modul în care se va desfășura prezentarea. Și, desigur, aceasta este una dintre cele mai frecvente întrebări pe care un trainer le primește. Răspunsul depinde de situație, dar și de mediul în care prezentarea/ discursul va fi ținut. În linii mari, pentru a stabili un scop, trebuie să te gândești la ce rezultate vei dori să obții la finalul discursului tău. Iar pentru a face intregul proces mult mai ușor, poți apela la serviciile unui Public Speaker Coach. Pentru a stabili și a atinge un scop, trebuie să-ți oferi răspunsul la următoarele întrebări:

  • Cine este publicul tău? Ce așteptări/ interese/ curiozități are?
  • Cum poți aduce audiența mai aproape de perspectiva ta? Sau cum poți oferi o informație prețioasă pentru ea?
  • Cum poți ajuta publicul tău să depășească rezistența la schimbare și să folosească corect informațiile oferite în discursul tău?
  • Ce poți învăța de la audiența ta?

Desigur, aceste întrebări, dar și metoda de identificare a scopului unui discurs, depind de particularitățile evenimentului în cadrul căreia vei vorbi. De aceea, este esențial să ceri sfatul unui Public Speaker Coach. În acest fel, vei reuși să depășești obstacolele, dar și să îmbunătățești metoda de transmitere a mesajului tău.

Cum trebuie să arate obiectivul unui discur și de ce trebuie să îl simți?

În funcție de tipul discursului, dar și al evenimentului în cadrul căruia îl vei prezenta, un obiectiv va trebui să fie:

  • Specific
  • Accesibil
  • Relevant

Scopul tău este de a oferi publicului tău un obiectiv concis, ușor de înțeles, dar și relevant pentru situația respectivă. De asemenea, imediat ce ai identificat scopul tău, este o idee bună să te gândești la cum te face să te simți. În acest fel, vei înțelege mult mai bine modul în care audiența ta va reacționa la el.

Desigur, când vine vorba de Public Speaking, sunt numeroase alte întrebări pe care le poți pune. Iar pentru a primi cele mai bune răspunsuri, este întotdeauna recomandat să discuți cu un Public Speaker Coach. În acest fel, vei primi informații și indicații prețioase care te vor ajuta să vorbești în public ca un profesionist.

Te poți înscrie la Seminarul Mastering Public Speaking până pe data de 21 Martie.

Mai multe despre eveniment aici:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

© 2020, Faustart S.R.L – Toate drepturile rezervate